Politica noastră de rambursare și returnare este valabilă 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.

Pentru a fi eligibil pentru returnare, produsul dumneavoastră trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire (fara defecte), impreuna cu toate documentele care le-au insotit. De asemenea, costurile de livrare vor fi suportate de catre consumator, iar rambursarea contravalorii produsului se va returna in termen de 14 zile calendaristice prin transfer bancar de la receptionarea produsului in depozitul nostru.

Daca produsul este returnat intr-o stare care nu permite revinderea ca şi produs nou, ne rezervam dreptul de a refuza returul. 

In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.

Conform intrarii in vigoare a OUG nr. 34/2014, conditiile de returnare a produselor in cele 14 zile calendaristice presupun completarea si trimiterea unei cereri de retur, ce ne informeaza de decizia dumneavoastra de renuntare la cumpararea produsului.

Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii

In cazul in care returnarea se face din cauza unor defecte de fabricatie sau deteriorari in timpul transportului, va rugam sa ne trimiteti cererea de retur in maxim 24 de ore de la primirea coletului. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor vor fi suportate, in acest caz, de epardoseli.ro.

Produse livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne trimiteti cat mai curand cererea de retur pentru inlocuirea produsului cu cel corect. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor vor fi suportate, in acest caz, de epardoseli.ro.

Potrivit OUG nr. 34/2014 “Consumatorul, care a facut o comanda online are dreptul sa notifice comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”.

Mai multe tipuri de bunuri sunt exceptate de la returnare. Bunurile perisabile precum alimentele, florile, ziarele sau revistele nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.

Produse suplimentare care nu pot fi returnate:

Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau dovadă a achiziției.

Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi la producător.

Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:

Rambursări

Odată ce returnarea dumneavoastră este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. Vă vom notifica, de asemenea, cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării dumneavoastră.

Dacă sunteți aprobat, atunci rambursarea dumneavoastră va fi procesată, iar un credit va fi aplicat automat pe cardul dumneavoastră de credit sau metoda originală de plată, în decurs de un anumit număr de zile.

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați-vă din nou contul bancar.

Apoi contactați compania cardului de credit, poate dura un timp înainte ca rambursarea să fie postată oficial.

Următorul pas este să contactați banca dumneavoastră. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

Dacă ați făcut toate acestea și tot nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la contact@tdf.ro

Articole reduse

Doar articolele la preț normal pot fi rambursate. Articolele reduse nu pot fi rambursate.

Schimburi

Înlocuim articolele doar dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă aveți nevoie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la {adresa de e-mail} și trimiteți articolul dumneavoastră la: {adresa fizică}.

Cadouri

Dacă articolul a fost marcat ca un cadou la achiziționare și expediat direct către dumneavoastră, veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dumneavoastră. Odată ce articolul returnat este primit, un certificat cadou vă va fi trimis prin poștă.

Dacă articolul nu a fost marcat ca un cadou la achiziționare, sau dacă persoana care a oferit cadoul a comandat să fie expediat către ei pentru a vi-l oferi mai târziu, vom trimite o rambursare către persoana care a oferit cadoul și aceasta va afla despre returnarea dumneavoastră.

Expedierea returnărilor

Pentru a returna produsul dumneavoastră, ar trebui să expediați produsul la: {adresa fizică}.

Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de expediere pentru returnarea articolului dumneavoastră. Costurile de expediere nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul expedierii returnării va fi dedus din rambursarea dumneavoastră.

În funcție de locul unde locuiți, timpul necesar pentru ca produsul schimbat să ajungă la dumneavoastră poate varia.

Dacă returnați articole mai scumpe, poate fi necesar să luați în considerare utilizarea unui serviciu de expediere care poate fi urmărit sau achiziționarea unei asigurări de expediere. Nu garantăm că vom primi articolul dumneavoastră returnat.

Aveți nevoie de ajutor?

Contactați-ne la contact@tdf.ro pentru întrebări legate de rambursări și returnări.

My Cart
Categories